السيارة فابريكة بالكامل ما عدا الاكصدمين رشين نظافة استخدام شخصي جدا.الفئة الثالثة.2ايرباج.مثبت سرعة.مرايات ضم كهرباء.فتحة سقف.كاميرا خلفية .زجاج كهرباء.تكيف ثلاجه بمعنى الكلمة.مصابيح ليد بالضمان.بطارية جديدة بالضمان.طقم كاوتش جديد متركب من حوالي شهرين.استبن لم يستخدم حرفيآ .الريموت الثاني لم يستخدم نهائي.چنوط سبور توتوان.فرش جلد وأرضية جلد من الزيرو. وهناك بعض الاشياء في السيارة بستيكر المصنع.صيانات منتظمة لكل غيار زيت.ومستعد للكشف على السيارة في أى مكان تختاره .واشياء اخرة كثيرة من ضمن مواصفات الفئة الثالثة. رخصة حتى منتصف يناير 2027. إنا مالك اول من الزيرو البيع بعقد مسجل البيع بعقد مسجل.وحده مرور شبرا.وربنا يبارك لصاحب النصيب