ابيزا كوبيه كوبرا معدله 2001 وش الكوبرا فابريكة دواخل، متور 1.6 AEE ماشي بيه 40K مش محتاج حاجه و العربيه نفسها عداد 270k ،فتيس مانيوال ،عفشه بحاله ممتازه ،تكيف راكب و كان شغال الصيف الفات بس عايز اكسبنشن ،كراسي BMW كوبيه تحرك كامل ركبه وشغاله مانيوال و الكهرباء بتعتها موجودة بس مش مركبها للعايز يركبها ،الفرش كله سليم الحمد الله ، العربية كلها الله واكبر بحاله بلدها اغلب القطع و الكلبسات كنت بجبها اوردر من برا مصر ،كل الكهرباء العربية استوك فيشا ب فيشا، كسيت Symphony تاتش وكاميرا و سماعات Kenwood original و كنت مركب وصلت GM و Subwoofer عشان لو فكرت اركبهم ،و جنط Vossen original ، و شكمان Remus original
مش محتاجه اي حاجه الحمد لله علي عكس كل الابيزا الهتشوفها عربيه متاحفظ عليها بسم الله ماشاء الله
ناقص 7M علي الرخصة مرور حدائق الاهرام