menu
account_circle
تسجيل الدخول
keyboard_backspace اختر الدولة
إختصر الطريق وفي أقل من دقيقة واحدة بيع سيارتك أسرع مما قبل بييع سيارتي الأن

مشكلة 127 بتتزق على طول

2013-02-24    02:04 PM
مهند سمير
[b]ارجو الافادة انا معايا 127 فيورا بعد ما جبتها بشهر لازم ازوقها عشان تدور انا مش عارف المشكلة فين بالظبط ارجوكم حلولى الموضوع[/b]
abdelrahman
2013-02-24
02:32 PM
بص على البطارية ممكن تكون ضعفت خلاص وعايزة تتغير
خالد عبد العال
2013-02-24
02:40 PM
[color=#000080][b]فى كذا حاجة تخلى العربية متدورش اولا البطارية لو ضعيفة انت ممكن بليل تشغل النور لو فى الاول عالى وطفى او قلت اضاءته يبقى بطارية هيا السبب [/b][/color]

[color=#000080][b]الحاجة التانية ممكن يكون اليوجيهات فى حاجة فى الكهرباء ممكن تكون عايزة تتغير[/b][/color]
ahmed
2013-02-24
02:49 PM
روح لكهربائى يبصلك على البوجيهات انا شاكك انها تكون حاجة فى الكهرباء 100 % بوجيهات
فاضل مرجان
2013-02-25
02:11 AM
[b][i]العيب في حاجتين اما الكهرباء او البنزين ؟ لو عيب كهرباء اولا اكشف علي المارش لو سليم يبقي تكشف علي البطارية والدينامو وكتاوت الشحن ؟ ممكن اي جزء فيهم لو عطلان العربية لا تدور وتبقي لازم تتزق ؟ لو كلهم حالتهم سليمه يبقي لازم تغير طقم الكهرباء فورا [/i][/b][i] لو اطمئنيت لسلامة الكهرباء والعيب لسه موجود ؟ يبقي لازم تروخ لخبير ومتخصص اصلاح الكاربيراتير او ميكانيكي شاطر يعمل لك طقم اصلاح وصيانة الكاربيراتير لو عملت الصح / انسي نهائي اي اعطال في الدوارة وها تدور معاك من اول لدعة كونتاكت ولو في اي استشارات مجانا 24 ساعة علي 01283096811[/i]

سيارات في المقارنة
keyboard_arrow_left
أضف سيارة أخري
keyboard_arrow_right
هتلاقي أسرع على تطبيق الهاتف
search
شراء
add_circle_outline
بيع
local_offer
الأسعار
notifications_active