menu
account_circle
تسجيل الدخول
keyboard_backspace اختر الدولة
إختصر الطريق وفي أقل من دقيقة واحدة بيع سيارتك أسرع مما قبل بييع سيارتي الأن

عندى مشكلة فى عربية 131

2013-02-26    12:23 PM
اشرف ذكى
عربية واحد صاحبى امبارح وهوة ماشى على الدائرى لقى العربية مش بتسحب خالص فركن على جنب وبص على الماتور لقاه سخن جدااا راح عشان يدور تانى حلقت ما تدور خالص المشكلة من اى ياريت يا جماعة اللى يعرف يقولى من فضلكم [img]/images/emotions/smiley-cry.gif[/img]
moooka el BOB
2013-02-26
12:41 PM
الواحد لما بيسمع كلمة ماتور دى قلبو بيتقبض لان الماتور هوة العربية انا فى اعتقادى البوجيهات ممكن تعمل كد وربنا يستر
polpolann
2013-02-26
12:46 PM
افتح الكونتاكت ومتدورش وبص على لمبه الزيت لو مولعه على طول يبقا شيك على ترس طرمبه الزيت دايما بيعطل فى 131

حصلت معايا نفس الحركه دى قبل كده بالظبط

وربنا يستر لو طلعت منها وصاحبك مشي بيها كتير كده
polpolann
2013-02-26
12:48 PM
وفى احتمال تانى ان الريداتير يكون ناقص ميه احياننا العربيه ما بدورش لما تكون ناقصه ميه دى حصلت معايا فى عربيه نيسان موديل قديم شويه

خليه يبص عليه بردك
خالد عبد العال
2013-02-26
01:14 PM
احتمال استاذ polpolann انا مقتنع بيها جداا بس انا شاكك ان طرمبة الزيت ان يكون موصلش للماتور ممكن يكون الماتور قفش وربنا يستر وما تدخلش فى عمره للماتور شوفى ميكانيكى يكشف عليها وعلى الطرمبة
ali salah
2013-02-26
01:18 PM
[color=#000000]بص يا برنس هى العربيه احتمال كبير ان يكون الزيت فى الطرمبه كان قليل و مبيوصلش للماتور كويس لو كان الاحتمال ده و صاحبك كان بيمشى بيها كده كتير من غير ميشيك على الزيت يبقى الماتور الله يرحمه[/color] [img]/images/emotions/smiley-yell.gif[/img]
فاضل مرجان
2013-02-27
01:20 AM
ممكن يكون الابلاتين لدع او الكوندنسر باظ وممكن يكون البوجيهات جاء عليها زيت فبوظها وعمرها ما ها تدور الا بعد ما تراجع علي الكهرباء اللي خارجه من الاسبيراتير وتفك البوجيهات تغسلها بالبنزين كويس وتصنفرها وتجففها بفوطة نظيفة وتركبها تاني او تغير طقم الكهرباء وده الصح؟

سيارات في المقارنة
keyboard_arrow_left
أضف سيارة أخري
keyboard_arrow_right
هتلاقي أسرع على تطبيق الهاتف
search
شراء
add_circle_outline
بيع
local_offer
الأسعار
notifications_active