menu
account_circle
تسجيل الدخول
keyboard_backspace اختر الدولة
إختصر الطريق وفي أقل من دقيقة واحدة بيع سيارتك أسرع مما قبل بييع سيارتي الأن

صباح الخير انا عايز مساعدة

2013-02-21    10:49 AM
ابو زياد محمد
[color=#000080][b]انا معايا عربية لانسر كريستالة هيا عربية كويسة والناس بتشكرلى فيها الصراحة بس عندى مشكلة عندى لما حد بيعد فى الكنبه اللى ورا وفى المطبات تحس ان العربية بترزع جامد ورا مش عارف من اى بقالى اسيوع كل اللى يعد ورا يشتكى من الترزيع فى المطبات[/b][/color]
abdelrahman
2013-02-21
10:52 AM
[b]اه ميتسوبيشى لانسر كريستالة عربية بجد جميلة المشكلة اللى عندك بقى يا شريف لو الكاوتشات بتاعت العربية نصر اللى هيا قديمة دى يبقى منها وانت لازم تغير الكاوتش لانو بيبقى ناشف لكن الكاوتشات الجديدة بريللى بتاخد وتدى مع المطبات[/b]
ابو زياد محمد
2013-02-21
11:03 AM
[color=#000080][b]شكرا على التواصل السريع ده يا عبد الرحمن انا عندى الكاوتشات الجديدة العادية مش القديمة المصرية دى دى وحشة جداا انا غيرتها من زمان[/b][/color]
admin hatla2ee
2013-02-21
11:12 AM
المشكلة دى ممكن تكون العفشة عايزة تتشحم وتتربط دى اخر احتمال وديها عند ميكانيكى يعملها ومتقلقش بسيطة جدا
ahmed mo2tz
2013-02-21
11:20 AM
[b][color=#ff0000]العفشة هيا المشكلة بتخلى العربية نشفة ومش بتاخد وتدى خالص بس خليه يبص بردو على السوست اهم حاجة عشان عليها عامل كبير بردو هيا اللى بتاخد وتدى فى المطبات فا احتمال يكون منها والله اعلم والمستعان[/color][/b]
mazika
2013-02-21
11:32 AM
السوست يا باشا ممكن تكون محجرة شوية اكشف عليها واطمن
ابو زياد محمد
2013-02-21
01:52 PM
مشكووووور احلى اعضاء على الاهتمام بالموضوع
محمد حشمت
2013-02-21
09:36 PM
اكشف عفشة على طقم الجلد والبطاحات والمساعدين ممكن تلاقى فى خلل وفى حالة سلامة العفشة ومازالت المشكلة موجودة اكشف على بلى العجل الخلفى بيكون منها ودى بتعدى على ناس كتيرة وشكرا

م- محمد حشمت

سيارات في المقارنة
keyboard_arrow_left
أضف سيارة أخري
keyboard_arrow_right
هتلاقي أسرع على تطبيق الهاتف
search
شراء
add_circle_outline
بيع
local_offer
الأسعار