menu
account_circle
تسجيل الدخول
keyboard_backspace اختر الدولة
إختصر الطريق وفي أقل من دقيقة واحدة بيع سيارتك أسرع مما قبل بييع سيارتي الأن

سلوك قائدى السيارات واخلاقهم

2012-01-15    09:44 AM
abdelrahman
طبعا الموضوع ده غريب شويع على المنتدى الا اننا واحنا بنتكلم عن عالم السيارات وتاريخ وصيانه السيارات نسينا اهم حاجه وهى مستخدم السياره نفسه ويجب ان نؤكد ان قياده السيارات هى فى البدايه لها اخلاق وقواعد بخلاف قوانين القياده المعروفه
mostafa adel
2012-01-15
12:09 PM
والله عندك حق ياعبدووو العالم مبقاش عندها دم ده امبارح بس فى زحمه المواصلات عربيه اسعاف عايزه تعدى ومعاها حاله وتلاقى واحد ملاكى ولا هو هناولا عايز يتحرك من مكانه يوسعلها حتى
ahmed mohamed10
2012-01-15
01:13 PM
اهم حاجه فى قياده السياره هى احترام الاخرين الى على الطريق وده مفتقدينه فى الفتره دى
ياسر محمد عبد الوهاب
2012-01-15
03:04 PM
اهم حاجه قوانين المرو لازم تتنفذ بقوه وصرامه والمخالفات تغلى شويه
هيام احمد
2012-01-15
04:53 PM
خلاص مبقاش فى اخلاق ولا مبادئ ولا احترام
MJDIEGY
2012-01-18
03:54 AM
بخصوص الاستاذ اللي بيتكلم عن ارتفاع قيمة المخالفات المرورية انه بتفق معاه لكن لو نبص لمعظم المخالفات اللي بتتوقع علينا نجد ان معظمها لا تمت لنا باي صلة وانها مخالفات عشوائية من مسئولي المرور اللي معندهمش اي اخلاق او ضمير او دين او ...
وتقف في طابور طويل لسماع نتيجة المخالفات وتتصدم بمبلغ عالي المفروض تدفعه ومهما تتظلم وتشتكي عن اي مخالفة ليس لك بيها اي ذنب لا تجد من يسمع لك المهم انك تدفع وتزيد من حصيلة المبالغ لدي وحدات المرور-حسبنا الله ونعم الوكيل فيهم
ياسر محمد عبد الوهاب
2012-01-18
09:51 AM
يا استاذى انا اقصد المخالفات المرتكبه فعلا وانا معاك ان فى ظلم كبير فى حكايه المخالفات دى

سيارات في المقارنة
keyboard_arrow_left
أضف سيارة أخري
keyboard_arrow_right
هتلاقي أسرع على تطبيق الهاتف
search
شراء
add_circle_outline
بيع
local_offer
الأسعار
notifications_active