menu
account_circle
تسجيل الدخول
keyboard_backspace اختر الدولة
إختصر الطريق وفي أقل من دقيقة واحدة بيع سيارتك أسرع مما قبل بييع سيارتي الأن

استفسار

2012-11-02    07:07 PM
3amer
كنت عايز اسال عن الريتو ميجان 2006 بانوراما ولو كانت العربيه دي حلو ان اشتريها والا لا
ahmed mo2tz
2012-11-04
01:58 PM
[color=#000080][b]هى عربيه ممتازه جداا و امكانياته كويسه بس اهم حاجه انك تكشف على العربيه كويس اووى قبل متجبها و يفضل انك ترفعها فى محطه بنزين علشان لو فيها عيوب تبان [/b][/color]
abdelrahman
2012-11-05
10:49 AM
هيا عاملة كام وشوف الرخصة فيها اد اى ولازم تكشف عليها
sad_sun
2012-11-29
06:19 PM
الرينو جميله جدا بس قطع غيارها وميكانيكتها صعبه شويه فطبعا لازم توكيل بس هى جميله دا حق بس بردو فكرى ولو ممكن لانسر بوما افضل
mosrafa samy
2012-12-22
01:23 AM
اشتريت اوبل استرا 2004 وعايز حد يكون عنده خبره فى العريه دى عايز اعرف مثبت السرعه بيشتغل ازى ولاوفر دريف استعمله كتير غلط والا لا عايز اعرف كل حاجه عن العربيه دى ياريت حد يفدنى لان انا اول مره اركب اوبل وحبباعرف كل حاجه عن العربيه دى افادكم الله ولكم جزيل الشكر
abdelrahman
2012-12-22
02:53 AM
فى زارا على الدريكسيون علامة + دوس عليها وشيل رجلك من على البنزين

الافر درايف زرار بيكون موجود فى العربيات الاوتوماتيك اللى فتيسها فيه 3 حارات بس زى النيسان صانى، ووظيفته هو تمكين او منع الفتيس انه يروح للغيار الرابع
يعنى إيه الكلام ده؟
الفتيس الأوتوماتيك فى معظم سياراتنا يحتوى على اربعة غيارات امامية وواحدة خلفية (انا هنا بتكلم عن الغيارات اللى جوا صندوق التروس نفسه مش الحارات اللى انا شايفها على عصا الفتيس) وهذة الغيارات الامامية هى اللى الفتيس بغير بينها اوتوماتيكا اثناء قيادتى للسيارة حسب ظروف الطريق والسرعة
mazika
2012-12-23
03:30 PM
ما شاء الله انت عامل الشغل ده فين وصرفت كام حوالى

سيارات في المقارنة
keyboard_arrow_left
أضف سيارة أخري
keyboard_arrow_right
هتلاقي أسرع على تطبيق الهاتف
search
شراء
add_circle_outline