menu
account_circle
تسجيل الدخول
keyboard_backspace اختر الدولة
إختصر الطريق وفي أقل من دقيقة واحدة بيع سيارتك أسرع مما قبل بييع سيارتي الأن

ابيع العربية ولا اشدها انا محتار اوى

2013-03-17    07:32 PM
تامر السيد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انا معايا لانسر بطة 94 بقالها اكتر من 3سنين معايا وكنت عملت بيها حادثة ووقتها كان ممعيش فلوس اصرف عليها المهم لميت الدور كدة اى كلام بس بس من يومها والعربية مش مظبوطة ودلوقتى عاوز اشدها بس قالولى هتصرف كتير وانا بصراحة حابب العربية دى برغم اللى فيها فية اللى يقولى بيع وهات غيرها والل يقولى شدها وخلاص واللى عفتة احسن من اللى معرفتوش مع العلم ان العربية محتاجة عفشة كاملة امامية وكبالن وفتيس وطبعا محتاجة سمكرة وبوية اعمل اية مش عارف
mostafa ibrahem
2013-03-17
10:52 PM
[b]بيع على كده احسن ... وغيير[/b]
تامر السيد
2013-03-17
11:15 PM
بس كدة مش هتجيب فلوس ولو بعت هجيب اية بتمنها
moooka el BOB
2013-03-18
10:24 AM
[color=#000080][b]العربية دى ممتازة جداا وفى الشد بتقى جامدة جداا وشبابية كمان طب انت ممكن تعمل دراسة للى هيتعمل فيها ولو لقيتها هتزيد وهتفتح معاك بيع على كد ده راى لان العربية خسارة [/b][/color] [img]/images/emotions/smiley-laughing.gif[/img]
تامر السيد
2013-03-18
10:36 AM
بصراحة انا حابب العربية جدا ومستخسر ابيعها وفكرت انزل بور سعيد اجيب نص امامى كامل بعفشتة واخلص والله العربية دى مستحملانى اوى مع انى سواقتى وحشة وبجرى والله بيجيب بيها 170 وانا عجبنى رائيك جدا وفية ناس قالولى ممكن تصرف من 6 الى 8 الاف جنية اية رايك
mazika
2013-03-18
10:54 AM
طب هيا محتاجة اى بالظبط انت بتتكلم فى نص ادامى لى هيا عايزة نص
moooka el BOB
2013-03-18
10:56 AM
سواقتك وحشة كد لى [img]/images/emotions/smiley-laughing.gif[/img] المفروض تحافظ عليها اكتر من كد بس النصيب لا متسمعش من الناس اعملها دارسة
محمد شما
2013-03-19
10:10 AM
نصيحة ابعد عن القسط خالص اشتري مستعمل علي قد فلوسك حتوفر كتير اهم حاجة تشتري حالة لو حتعرف تزود الفلوس شوية ممكن لانوس او لانسر وفي كل الاحوال المستعمل لو اشتريت كويس اخرك لو العربية ما ريحتكش تخسر الف او اتنين وحتكوت ركبتها اما القسط خسارتة كبيرة غير الفاءدة حتدفع تامين كل سنة لن يقل 2000 الي 3000 وربنا يسهل ليك ويوفقك

سيارات في المقارنة
keyboard_arrow_left
أضف سيارة أخري
keyboard_arrow_right
هتلاقي أسرع على تطبيق الهاتف
search
شراء
add_circle_outline
بيع
local_offer
الأسعار
notifications_active