menu
account_circle
تسجيل الدخول
keyboard_backspace اختر الدولة
إختصر الطريق وفي أقل من دقيقة واحدة بيع سيارتك أسرع مما قبل بييع سيارتي الأن

ابحث عن سيارة شيك تعامل جاد

2013-06-23    10:52 AM
noss
السلام عليكم تحية طيبة لكل قارئى إعلانى المتواضعالموضوع بإختصار أن أخويا الصغير خدمته فى القوات المسلحة فى مكان بعيد وأصبح من اللازم وجود سيارة خاصه بيهودا ماكنش معمول حسابه حاليا فى الاسرة ولذلك فكل ما أملكه له 25 _ 28 ودا بالكتير جدا ونبحث عن سيارة على الركوب ولا تحتاج لأى نوع من المصاريف فى مخيلتى أنه يركب كورسا يكون شكلها كويس أو لانوس جوليت ولكن دى أظن هيكون سعرها عالى أو نقول مثلا جولف 2 يكون حد عاوز يغير ويركب أعلى منها حاجة زى كدا انا قولت أعرفكم على أمثلة ويمكن يكون فى انواع تانية بس انا نسيت اكتبها المهم اننا نبعد عن اللادا وال128 والدوجانطبعا يمكن المبلغ مش قد كدا لكن دايما فى ناس كويسة وعاوزة تعامل جاد وعاوزة تخلص ولذلك كتبت كدا أكون ممتن لو حد واضح وفهم اللى عاوزة يساعدنى فى البحث شكرا ليكم

تحياتى

01221052012
abdelrahman
2013-06-23
11:04 AM
فى عربيات كتير بس ابعد عن 128 عشان انت بتقول المكان بعيد فا لازم تكون عربية بتستحمل مشاوير

بص اوبل كورسا كويسة بس سعرها ااعلى شوية بس هيا عربية حلوة بالنسبة للجولف هتلاقى فى حدود المبلغ اللى مع حضرتك لكن العربية دى عايز اللى يحافظ عليها بمعنى ان لو وجد بها اى مشكلة تتصلح على الفور ومشكلتها ان قطع غيار الجولف غالى شوية بس هيا عربية مفيهاش كلام حلوة جداا

طب اى رايك فى عربية فيات اونو

زى دى

http://eg.hatla2ee.com/ar/car/fiat/uno/113147
ahmed
2013-06-23
11:09 AM
العربية الدوجان حلوة بردو وسعرها فى امكانياتك والجولف حلوة اوى
حسين عبد الفتاح
2013-06-23
01:58 PM
فى راى الشخصى فولكس جولف 2 افضل كفاية انها المانى بس فعلا قطع الغيار غالية بس مش قوى انت ممكن الاول تنزل تشوف قطع الغيار نظامها اى وبعد كد تقرر

وربنا الموفق
noss
2013-06-23
02:53 PM
عاوز أنوجة بالشكر ليكم كفايا زوقكم وأخلاقكم واهتمامكم بالرد
مازال البحث قائم حنتى
اوبترا
2013-07-04
05:44 AM
[b]مع كامل احترامى المبلغ ده عمره ما يجيب عربيه محترمه وشيك ..... الحل انك تتدفع المبلغ ده مقدم عربيه فيرنا او لانوس زيرووتقسط الباقى ... والله الموفق[/b]

سيارات في المقارنة
keyboard_arrow_left
أضف سيارة أخري
keyboard_arrow_right
هتلاقي أسرع على تطبيق الهاتف
search
شراء
add_circle_outline
بيع
local_offer
الأسعار
notifications_active