العربيه مصروف عليها و مش محتاجه جنيه
بطاريه جديده ب الضمان
اتنين فرده كوتش جداد
فيها رخصه لحد اخر شهر ١١ و شباك سنتين
غاز خالص
المكنه حرير و المعاينه خير دليل
العربيه انا بسافر بيها تقريبا كل اسبوع من زايد ل طنطا و ماشاء الله عليها
فيها خبطه بسيطه زي م موضح ب الصور و دا واحد خبطني ونا ع مطب و انا راددها ع البارد
العربيه مش محتاجه جنيه مصروف ولله و جرايه ع الطريق و اللي هيجي يعاين هيشوف
المعاينه زايد الحي الاول او طنطا
الرقم واتس او فون
في حاله عدم الرد يرجي التواصل واتس