افيوة ٢٠٠٩ اوتوماتيك
رخصة باسمى على طول من غير توكيلاات او حاجة
٤ فرد كاوتش جديد
بطارية جديدة
عفشة و تغير مقصات و كوبلين جديد
وحدة رفع و سنتر
المتور مفيش فية اى غلطة و الفتيس نفس الكلاام (كلها تغيرات موبيل فى التوكيل)
ربنا يبارك لصاحب النصيب باذن الله مش هيصرف عليها حاجة
العربية نضيفة و جميلة و اى حد هيقول اصل الحجات العملتها فى العربية لنفسك و الجو دة ..ياريت ميتصلش انا لسة صارف عليها كل الاساسيات المحتاجها اى عربية لنفسى و غيرى الهياخدها باذن الله ..مطلوب ٣٥٠ و غير قابل للنقاش ..وربنا يبارك لصاحبها