menu
account_circle
تسجيل الدخول
keyboard_backspace اختر الدولة
إختصر الطريق وفي أقل من دقيقة واحدة بيع سيارتك أسرع مما قبل بييع سيارتي الأن

ايه رايكم فى ال بي ام دبليو القديمة موديل 78

2012-02-16    03:12 PM
mohamed0100
السلام عليكم

يا جماعة انا عاوز اشتري عربية ف حدود 20000 و لقيت عربية بى ام موديل 79

اوتوماتيك و تكييف لكنها 6 سلندر و 3850 سي سي

هل دي استهلاكها من البنزين عالى جدا و ضرايبها عالية فعلا و ما لهاش قطع غيار ولا ايه رايكم ؟

لانها بصراحه عجبانى و جزاكم الله خيرا
neeu_500001
2012-02-16
04:12 PM
[b]بص يا معلم طلاما العربيه كويسه من جوه اولا توكل على الله فيها BMW من انظف العربيات اللى فى العلم اولا 6 سلندر هى بينزينها كويس فى عاند 8 سلندر انا شايف انها كويسه بس اهم شئ ركز على الاساسيات بتاعتها وشوف ايه نظامها مساعدينها انا كان معايا 89 منها بس كانت باشا مريحانى جدا عربيه عربيه بجد وعزم جامد فحت توكل ع الله بس خلى بالك من الاساسيات يعنى ماتور وعافشه مساعدين وشوف وقولى هو طالب كام وهل هىلا متعدله يعنى لو كانت متعدله 2000 تبقى ممتازه اول اقل برضو ممتازه [/b]

[b]ربنا يوفقق فيها
[/b]
neeu_500001
2012-02-16
04:14 PM
6[b] سلندر انا شايف اتنها باشا على فكره انا كانت بتاعى 8 سلندر وكانت حراقه فى البنزين عارف هى عامله زى ايه فى استهالاكها هى عامله زى الفيات 132 فى البنزين بس طبعا مع الفرق الرهيييب فى الامكانيات والسرعه والعزف للبى ام طبعا تكسب شوف وتوكل على الله[/b]
abdelrahman
2012-02-16
05:02 PM
[color=#0000ff][b]لالالالالا سيبك من حكايه استهلاك البنزين المهم العربيه نفسها ولو بالمواصفات دى توكل على الله انت بتشترى ماركه يراجل ومتقلقش من قطع الغيار امال احنا هنا بنعمل ايه يوم ما تزنق تخش تقلنا بس واحنا نخلصلك كل حاجه[/b][/color]

سيارات في المقارنة
keyboard_arrow_left
أضف سيارة أخري
keyboard_arrow_right
هتلاقي أسرع على تطبيق الهاتف
search
شراء
add_circle_outline
بيع
local_offer
الأسعار
notifications_active